2 April HALEBOPPS FÖDELSEDAG :)

Stallet idag också så klart,
men idag var det jag som blev bortskämd :) stallet var fixat och klart!
Så jag plockade in Claes och gjorde honom i ordning och sedan red :)
Det gick gaanska bra, han var lite stel i ena varvet, + att han var ömfotad och tyckte det var jobbigt att gå på gruset!
Hade kalas för Boppen :) morötter och knäcke + ny grimma :) han är söt!
Skrittade en sväng på honom i skogen, MYYS!
och så plockade jag in alla!
Satte mig och prata med Liberty, och tänkte - jag kommer faktiskt sakna henne jätte mycket om hon nu försvinner snart!
Boppens "tårta"
Boppen och has ny grimma :)
Mums :)
Glad häst  :)
Bus i skogen :)

Sitter och pratar med Libery <3

(jag vet inte varför bilderna ligger ner, för på datorn är de som de ska:S )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0