5 April

Dagen blev inte som det var tänkt, men den blev bra ändå.
Jekel hade fått kolik igår kväll, veterinären hade kommit men det blev bättre.
Så idag var han bra, men verkade lite trött och seg.
Vi rakade Claes, så nu är han också snigging. bilder kommer när jag orkar!
Vi gick med fölisarna, de var knasiga och Pålur slet sig och kom loss, och bralla som sjutton... men han kom tillbaka! haha, suck - söt var han iallafall.
Vi red en sväng,
jag på Boppen och Lotta på Claes.
Pigga och glada, Boppen var helt knäpp :O han har nog aldrig ställt sig på bakbenen, men idag :O
jag gjorde samma övning som jag brukar för att få honom mer pigg och uppmärksam.
Trav - stanna - backa - trava, men idag skulle han bara börja bråka när jag ville att han skulle trava, och ställde sig som sagt lite smått på bakbenen, och sparka lite bakut, jag satt bara och skratta ;P haha!
letat lite Clear rounder,
hitta en på lillaHageby i maj, vi satsar nog på den. kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0