11 - Nöjd!

Idag hade jag hästarna för mig själv.
Jag fick börja med att skotta mig in i stallet,
så att hästarna också skulle ta sig in!
Och så fick jag leta rätt på Libertys täcke som hon fått av sig i förrgårs natt.
Sen red jag faktiskt Boppen (på pessoa) för omväxling.
Till en början var han ganska tråkig (mitt fel, jag krävde för mycket)
men mot slutet när jag längde 1 cm på tyglarna och kopplade av så gick det mycket bättre.
Dock har han skor och att rida på åker med 1dm är snö är inte det bästa.
men det funkade.
Efter B tog jag Claes och valde att rida honom på bett (vanligt 2-delat),
det gick så där, vi är för bortskämda med hackamoret på honom.
så speciellt stel tyckte jag inte att han var.
Till att sluta av med red jag Lusekofta,
hon har inga skor, så det gick mycket bättre.
Hon är verkligen en arbetsnarkoman!
Skit rolig, och för en gångs skull höll hon till och med igång i galoppen!
så nöjd.
film kommer.
(här kommer några bilder ur film):

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0