15 - tur i oturen!

I dag har det regnat - massor!
Men tur i oturen så hade Lill-John rymt i morse, och de hade inte tid att fixa och greja,
så han och stackars Claes fick stå inte - vilket betyder,
att Claes var torr! jag som inte hade räknat med det.
kanon :)
Han har är lite knepig när man rider på bett (bortskämd med hack),
så han sticker gärna och man får inte stopp,
så i dag testa jag pessoa.
Det gick skapligt, men han gillade det inte. Men jag hade kontroll över hastigheten iallafall (;
Efter det
såg jag i hagen, en sorgsen Lusekofta som det skrek om: gör något med mig!
Hon var lite blöt,
men jag tog ut henne och borsta av och satt upp
i grimma och grimskaft (ej som tyglar, utan grimskaftet i ena handen bara)
hon är rolig. det gick bra, hon lyssnar fint på prooooo och back jobbar vi på,
men hon börjar förstå.
nu måste jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0