17 - en ganska perfekt dag? jag är nöjd!

jag for till skolan en snabbis och sa hejdå till min basgrupp och önska dem lycka till.
Sen hade jag sån tur att Christer var hemma och kunde hämta mig vid bussen.
så redan 11.30 anlände jag till stallet :)
Fast idag var det kallt/hårt i marken.
Jag började med Lusekofta (som var blöt på magen) och red ut barbacka en sväng.
jotack, is är hon livrädd för så en gång åkte jag nästan av.
men det var allt. annars är hon fin fin!
Jag red Claes till brevlådan och tillbaka (sammanlagt 4 km),
inte så långt, men ganska lagom!
jag red på pessoa då han varit ganska dragig när man rider ut,
men jag tyckte det fungerade perfa, och han gick där jag vill ha honom (;
till att sluta av med red jag Boppen,
som idag fick ridas på hack och barbacka.
Vi mös lite på åkern.
Jag vet inte vad som har hänt. Antingen har han gått och blivit kanon, eller så har jag på något konstigt vänster lärt mig rida!?
åtminstone känns det så!
det har känts kanon både förra veckan och den här - jag blir så glad!
lilla pluttis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0