19 - alldeles strax idoltime

Pojkvännen och jag kom till stallet vid 12.
Jag börja med att rida Boppen (han fotografera lite)
sen frös vi, så då gjorde vi så att jag tömkörde Claes och han gick med Lusekofta.
sammanlagt 4 km ungefär. ganska lagom promenad!
Vi pyssla även i stallet och skruvade ner gamla sadelhållare som ska upp i nya sadelkamaren, vi fixade med boxen till LillFella när hon kommer på söndag natt och så slog vi ner lite stolp i marken.
Nu har vi skurit morötter och gurka med dipp
och så väntar vi på idol och har lagom mysigt :)
i säng tidigt, ingen sovmorgon imorgon inte.
upp ca 8 för att hinna med djuren innan jag börjar jobba 14 (;
va gör ni i helgen då? :)

/fick en förfrågan igår om jag kunde hjälpa en med sin blogg,
vilket jag gjorde. alltid kul när de blir nöjda/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0