27 - en snabbis!

Om jag skulle hinna med stallet idag så var det bara att pallra sig upp tidigt.
klockan 8 närmare bestämt, så 9 var ja i stallet.
Jag hann inte så mycket, vi släppte ihop nya fölungen med stona
det fick bra, Smoqing blev kär och Babbsan svartsjuk då Smoqing inte brydde sig om henne längre
(har massa bilder på systemen, så kan inte få in bilderna förens jag kommer hem!!)
efter det red jag Lusekofta,
för fösta gången på en vecka.
hon tyckte det var roligt, och jag tyckte att det var fruktansvärt mysigt!!
åh, sol & snö!
Mys.
Jag mocka och fixa stallet (fick börja med att skotta mig fram till göselstacken).
sen har jag sprungit på stan och kollat på fotboll!
Imorgon är det tveksamt om jag hinner med stallet, vi får helt enkelt vänta och se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0