29 - MYS på hög nivå

Vissa dagar tar det verkligen emot att åka till stallet,
på grund av vädret alltså,
men när man väl är där, har klätt på sig varmaste kläderna
& känner hästdoften, då är de tankarna helt bortblåsta!
Ja gud, det var kanonkul att rida idag,
även om jag nästan bara skritta fram och tillbaka på vägen.
Jag gillar de små framstengen B gör. det är så kul!
åh, imorgon ska det vara fint väder.
längtar faktiskt efter att få rida (; hihi
Så har vi fixat MASSOR i stallet,
så i morgon eller senast helgen så står alla 13 hästar under tak.
I natt står 5 hästar inne.
fast de klagar inte, jag tror faktiskt att de föredrar kylan!
Läggdags nu, stallet tidigt imorgon!
(såvida inte jobbet ringer och väcker mig)
och på eftermiddagen far vi till Linköping - ikea & hökks
(om jag nu inte blir tvungen att arbeta)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0