30 - Kalasdag!

Stallet var supermys idag!
helt fucking underbart (rent ut sagt)
hahaha.
började med att mocka och sånt tråkgöra,
sen red jag Boppen, först på vägen och sen kunde jag inte låta bli att ta en galopp på åkern också!
(film kanske kommer i morgon)
Sen tog jag Lusekofta en sväng ute också.
Jag satt och log hela tiden, solen kändes till och med varm, underbart!
Varit i Linköping på hööks blandannat,
det blev ett täcke, som Sussie bad mig köpa.
Ett orange regntäcke med fleecefoder, kanske inte snyggast.
Men jag tror att det kan bli rätt najs på Lusekofte & Jacka till exempel!



åhhh såg att det skulle vara bra väder imorgon också - då blev jag glad! :D

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan

Kul med ett nytt täcke med annorlunda färg!

2010-12-01 @ 17:08:24
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0