4 Ensam och grym

3 November
Lotta och jag åkte tidigt till stallet, red ut på Claes och Boppen.
Gjorde i ordning Lusekofta, matade kaniner och åkte till Alboga med Lusekofta.
ÅHH HON VAR SUPERDUKTIG.
Gick in i transporten på 2 min både dit och hem!
och skötte sig kanonbra på alboga. Började i ridhuset, de hade lektion
så vi hölls på lilla delen. Hon var mest bara nyfiken och framåt.
Sedan gick vi ut till padocken så hoppade Lotta henne. Malin tog också några språng på slutet.
(film kommer).
Går det lite bra på lördag så är det kanon!
4 November
Idag fick jag klara stallet själv! Tur att jag är bäst ;)
Jag började rida Claes, mycket skrittarbete!
Han var stel i halsen och försökte få loss det, lyckades lite!
Jag fortsatte med Boppen som är världens gulligaste ponny,
som jag älskar mest ♥
Till slut promenerade jag med Lusekofta
så hon fick sträcka på sig efter gårdagens träningspass på alboga :)
Jag måste tyvärr meddela att Malin och Halebopp inte kommer
att hoppa i helgen då vi fick problem med en till transport :S
då Lusekofta måste åka ensam.
Men malin ska iallafall med och kolla och hejja !
De ska få hoppa helgen därpå, och Lotta ska då hoppa claes så får Lusekofta stanna hemma och tänka på allt hon varit med om :) (som hon förhoppningsvis varit med om, om hon går in i transporten och så vidare på lördag)
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0