1 Augusti - en tur under kvällstimmarna

Kom i stort sätt precis hem från stallet.
Vi åkte in ganska sent, men hann rida en sväng med Claes och Boppen, jag på Claes.
ganska roligt. Han är mjuk trots sin ålder, och jäkla samarbetsvillig!
efter grabbsen tog Lotta Lusekofta och jag både Blondie och Jacka.
Nu har jag ont i armbågar och handleder utan att veta varför :S
imorgon sticker iallafall jag och Lotta till Ullared.
Vi får se om vi hittar något spännande till hästarna, eller till mig själv?
har iallafall tänkt att kolla efter:
-ett par ridbyxor
-en långärmad ridtröja
-ridstrumpor
-ev ett litet filttäcke (80-90cm) som unghästarna kan ha

(jag och jacka för åtminstone 2 år sen)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0