11 - ridit klart för idag!

jag åkte in först,
började med Boppen, men jag hann i stort sätt bara hoppa upp så kom Lotta.
Jag red inte så länge,
så vi började ganska snart med Lusekofta.
Jag tror det är andra gången med ryttare som hon hoppar.
Innan, då jag ställde upp hindren, tyckte hon att de var jätte läskiga. Men när Lotta börjar hoppa vägrar hon inte en ända gång.
Däremot har hon svårt att bedömma avstånd, och hamnade ett par gånger i hindret.
men jag är nöjd med henne. Kondition nästa!

(filmade mest, men orkar inte sitta med det nu)




Efter Lotta ridit Kofta, red hon Claes






tillbaka till stallet imorgonförmiddag (10-11), börjar jobba 16!

Kommentarer
Postat av: Lamia - Hästsport

Söta ponnyer :)

2010-08-11 @ 22:19:07
URL: http://lamiamichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0