17 Dålig uppdatering

Igår var jag och Lotta i stallet på eftermiddagen och red 5 hästar,
inget speciellt utan vi hölls lite på åkern.
Igår kväll och imorse var jag med en kompis i hennes stall och red :)
själv rider hon en valack på 15 år, och jag lånade ett sto på 20 år som heter Emma.
jag säger att det är lite skillnad på hals
om man jämför ett russ på 1.28
och en storhäst på 1.68
WOHO!


en liten tråkig film, men och?!

Nu åker vi till hast och ska rida grabbsen :)
imorgon ska jag till stockholm, så stallet får bli riktigt tidigt imorgon!

Kommentarer
Postat av: meegan

svar på : "Postat av: Josefin&Lotta



Nej det har vi inte, men vi tar idagsläget hand om 12 gotlandsruss, 6 ridbara och 6 föl/unghästar :) i nov kommer det yttligare ett sto på 6 mån :)"



herrejäklar, fy va kul :D

älskar gotlandsruss :D

2010-08-18 @ 00:32:38
URL: http://minahaster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0