27 hårt arbete

kom till stallet vid tio imorse,
började med att packa ihop lite, fixa mat till kvällen och ta in halm till stallet.
Efter det började jag med att rida Lusekofta,
hon försökte inte få av mig en enda gång - hon blev inte rädd eller något.
bra alltså!
Sen red jag runt på Boppen, som var fruktansvärt seg i skritt, men väldigt glad.
längen sen jag såg hon så glad, tror jag? :) det gör mig glad!
Till sist red jag Claes till brevlådan och vände :) underbara gubbe!
'
kollat på toy story på bio - bra!
nu är det läggdags. klockan ringer kvart i sju!
vill duscha och så, tror jag!?
åker till stallet vid kvart i åtta. ska börja lasta vid nio, och så får vi se när vi kommer iväg
spännande att se om vi får in Lusekofta, eller inte!?
ha en trevlig helg, för det ska jag ha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0