14/1-2010 *

Lotta och jag börjar verkligen få rutin på att fixa stallet,
det går super fort!
Idag har jag ridit Lusekofta och Lotta tog Blondie.
Jag kan då bara prata för Lusekoftas framsteg:
Jag kan nog inte fatta hur fort det går framåt :O idag har hon gjort följande: Hon är framåt utan att tjaffsa, hon står någorlunda still när jag ber henne och går framåt när jag säger till, hon backa, hon lyssnar på skänklarna, när jag skulle få fram henne i trav så förstod hon inte, men om jag höll om henne hårt och smackade så kom hon snart fram.
Blondie sköter sig också great!
Claes på bild- i höstas

ppuss&kram Josefin

Kommentarer
Postat av: hannah

fin bild (:

2010-09-09 @ 21:31:55
URL: http://hopp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0