Studiedag.

Studiedag innebär en hel dag i stallet, åtminstone mellan halv 9 till 18.
Hunnit med ganska mycket;
Mockat, fodrat, packat åt Boppen, ridit Claes, longerat Doktorn och John, gått med Blondie, hovslagaren har värkat alla hästar och så har jag ridit Boppen hela vägen hem till Felicia (tog ca 1h & 20 min i mest skritt och pytte lite trav)
Han var knasig, allt var typ lite läskigt + bussar var jätte konstiga :O (va tvungen att rida över e22)
söt är han!
Men han och Leffe verkade trivas tillsammans i hagen.
Men i stallet var Leffe lite tjurig. Boppen känner sig nog helt lost, han ropade till och med på mig när jag kom för att säga hejdå.. haha stackarn :) men det blir nog bra!
ska och pussa på honom imorgon!
:)
Boppen ska bo hos Felicia i ca 3 veckor som sällskap åt hennes häst som för tillfället är ensam!
Släpper ihop grabbarna och bebisarna:
Boppen och Leffe flyttar ihop:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0