Måndag

Tömkörde LillJohn idag,
för första ggn alldeles själv.
Han var lite bebis till att börja med och skulle bara vända om och komma till mig först.
Men efter att jag blivit lite arg sågav han sig till slut,
och förstod att det var framför mig han skulle gå och då gick det kanonbra!
Jag red Lusekofta, bland annat i skogen.
Det börja med att vi skulle gå över ett dike (hoppa över),
precis efter diket inser Lusekofta att det var läskigt och vänder om och hoppar tillbaka,
3 gånger innan jag fick henne att gå där jag ville.
Men vi hoppade också över en 30 cm stock ett par gånger,
och för första gånen i mitt liv kändes det verkligen som att jag hoppade,
att jag hjälpte henne och inte bara satt där och var i vägen.
yes, det var kul.
Jag gick även en sväng med mongot Smoping, det slutade med att Sussie
hämta Claes och då följde han minsann efter.
hejdååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0