Tisdag.

Idag tog jag två flugor i en smäll.
(red Boppen och så fick Claes springa bredvid).
Vi körde lite på ett konditionspass,
vi startade vid det röda sträcket (och kom i mål där också)
Men hästarna hängde på himla bra.
De är nog i bättre kondition än vad jag tror.
Boppen var lite seg, men kan nog vara
så att han hade lite träningsverk
sen igår.
Jag är jätte nöjd!
(och jag fick upp värmen till på köpte)
Lagom när vi kom hem kom regnet,
och Lusekofta blev dyngsur.
Hon har blivit lite lidandes sista veckan.
Jaja, det skadas nog inte hon av. Allt
blir så mycket lättare när hästarna börjar
stå ute (då det inte ska mockas)
nej, godnatt! Stallet imorgonbiti/förmiddag - jobb 14-21
(som idag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0