Söndag.

När Emil och jag kom till stallet,
så hade hästarna stått inne sen 8,
men inte var de torra för det..
Vi valde då att gå ut och gå med Boppen, Jacka
& Claes. gick 4 km. När
vi kom tillbaka så red jag Kofta en sväng.
Det var även dags för terminens sista ridlektion.
Kom tidigt och stod och myste med Cherry,
hon kom och la huvudet på min axel och folk
säger att hon är jordens tjurigaste häst, det tror jag inte på!
Dock var hon på sin allra sämsta sida vad det gällde ridninge.
Hon var verkligen skit-tråkig. jaja, smällar man får ta.
Vi red "caprillo".
(har lite film, vi får se om jag känner för att visa,
är egentligen ingenting att se)
Sofia tyckte att jag kunde komma och rida onsdagkväll,
dock jobbar jag till 21.
Så ska ringa upp imorgon
och se om det finns någon tid på tisdag eller torsdag
och Sofia har lektion då.
Vore kul om man kunde avsluta säsongen på ett lite
roligare sätt (; haha! jaja.
Godnatt! :) nu film.
Stallet imorgon förmiddag. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0