Godnatt lördag.

Snacka om att jag sover så jäääkla skönt
hemma hos Sussie och christer!
Idag har jag iallafall jobbat 7-13.
sen hade jag rast och åkte till stallet.
Kommer till stallet och Claes står inte i hagen!?!?!?
tänkte det värsta så klart. att han akut fått åka iväg 
till veterinär eller ngt! transporten var inte hemma!
men så såg jag att westernsadeln och lite mer fattades,
så förstod att han var på ponnyridning (sussie svarade nämligen inte i mobilen)
och så var det, men i vanliga fall brukar jag veta allt sånt,
men Sussie hade glömt att berätta ;)
Jag red iallafall ut på Boppen, vi tog en längre sväng och vek
av en snabbis i skogen för att hoppa lite.
Han hoppade jätte fint faktiskt!
Det var allt jag hann.
Har jobbat 16-21. Skulle jobbat på mitt "vanliga" jobb.
men det var kris inne, så jag fick hoppa
in så fick de klara sig utan mig ute! men det gick nog det med.
NU måste jag sova. 9 timmars jobb, så är helgen entligen över!
godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0