Tråkig fredag.

Mest bara för att jag inte gjort så mycket,
och mest varit själv.
Det har regnat hela dagen också.

Skrittade Joker barbacka ca 30 min i morse, det var mysigt.
Pysslade i Hast, gick med Smoqing tex, som faktiskt skötte sig finfint!
Hade en tid i stan 13, men det var snart gjort.
Emil och jag kasta i oss lite käk. Sen blev
han (VÄRLDENS KLANTIGASTE)
tvungen att åka hem igen innan han började jobba, för att
hämta jobbnycklar.
Jag gick på stan,
köpte ett par jeans, svarta, att ha i göteborg.
Ville ha toppar, skor och solglasögon. Men kan säga att 
jag HATAR kläder. Vad går man i nu för tiden?
jag går mest i jobb eller ridkläder, men till vardags då?
kände mig halvt katastrof" hahah,
får tvinga med Emil ngn dag och se om vi kan hitta lite vackert åt mig!
Skämde bort Emil med en liten grej som ligger hemma på 
hans säng och väntar. Vi har imorgon varit tillsammans i 6 1/2 år.
nu är jag nästan sjukligt trött, men ska försöka orka se Let´s dance,
och sen somna till ngn film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0