Helgen.

I fredags var jag ledig. 3 stall. 5 hästar reds och bebishästarna plockades hem från betet.
Jag hade fika gäster på kvällen. 
När jag satt hemma i tv-soffan, i mjukiskläder & nyduschad lyckades min kära vän övertala mig att byta om, sminka mig och sticka till stan, kl 22.00... Det blev en liten krogrunda (nykter), det var trevligt.
Somna klockan 02.00, och 4 h senare gick jag upp. 
Jobb 6.45-15.45. rätt seg! Hem byta om och mot Viken med kusin, Johanna. Farmor hälsades på & så var vi bjudna på middag. Det var himlans trevligt. Hemma 23.00.
Idag har jag jobbat 7-13 + 16-21. Fick med mig Johanna att rasta hästarna på lunchen,
7 härliga km. Kändes skönt. Är trött.
Tänkte krypa ner nu. Imorgon är det bestämt med en morgonpromenix med kusin och hennes kar.
Hurtigt värre. Därefter 3 stall & häng i lägenheten med middag. tror på en fin måndag.
godnatt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0